• wideslider_image_1400 Public Relations
  • wideslider_image_1401 E-PR
  • wideslider_image_1403 Social Media
  • wideslider_image_1402 Marketing Szeptany
  • wideslider_image_1399 Marketing Wirusowy

 

Ofertę agencji 5tka PR & Marketing Szeptany charakteryzuje indywidualny charakter współpracy zarówno z klientem, jak i mediami.

 

Public Relations (PR)

Kampanie Public Relations mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki/klienta za pośrednictwem mediów. Stanowimy trzon, który buduje i inicjuje stałą współpracę z mediami, odgrywającymi dla nas role partnera w komunikacji z poszczególnymi grupami docelowymi.
Jednym z kluczowych warunków udanego wprowadzenia produktu na rynek jest dokładne informowanie konsumentów o jego zaletach oraz o cechach, które odróżniają produkt od oferty konkurencji.

W związku z tym, stosujemy indywidualne podejście do współpracy z dziennikarzami, gdyż pozwala ono na osiąganie wyznaczonych przez klientów celów.
Zbudowanie zaufania do marki i produktu zależy od właściwego wykorzystania narzędzi PR. To pierwszy krok do kreowania postaw konsumentów. W odróżnieniu od działań reklamowych, nasz przekaz jest głębszy i bardziej czytelny, a co za tym idzie bardziej szczegółowy niż reklama. Poszerza wiedzę konsumentów, stanowiąc źródło rzeczowej informacji.

Internet Public Relations (e-PR)

Kampanie e-PR to zestaw narzędzi pozwalających skutecznie komunikować się za pomocą Internetu z indywidualnymi odbiorcami i społecznościami internetowymi, będącymi przyszłością sieci.

Za pomocą tych środków jesteśmy w stanie budować pozytywny wizerunek produktu/klienta, który przekłada się na zwiększenie wyników sprzedaży.

Stanowimy wsparcie:

  • w komunikacji z grupą docelową,
  • w zakresie tworzenia struktur i treści zamieszczanych w Internecie,
  • przygotowujemy zakres merytoryczny informacji zamieszczanych na stronach produktowych, korporacyjnych,
  • opracowujemy treści elektronicznych newsletterów/malingów skierowanych do indywidualnie sprecyzowanych odbiorców,
  • prowadzimy monitoring Internetu, społeczności internetowych, grup dyskusyjnych.
Marketing Szeptany

Marketing szeptany, jako forma działań marketingowych, zauważona została stosunkowo niedawno, jednak jej wpływ na odbiorców jest już bardzo widoczny. Wiarygodność komunikatów przekazywanych za pomocą marketingu szeptanego przez konsumentów jest wyższa, niż w przypadku użycia innych narzędzi marketingowych.
Marketing szeptany jest jednym z kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami, opierającym się na osobistym poleceniu. Wykorzystuje tzw. „Liderów Opinii”, stawiając na ich szczerość, opinie i pozycje w środowisku, zaangażowanie, pozytywny stosunek do marki. Społeczeństwo jest bardziej skłonne uwierzyć pozytywnym opiniom swoich znajomych niż reklamom.
Siła marketingu szeptanego polega również na tym, iż osoba przekazująca komunikat mocno identyfikuje się z polecanym produktem, co daje komunikatowi dodatkową wiarygodność. Wierzymy opiniom wyrażanym przez znajomych, ponieważ w przeciwieństwie do producentów nie mają oni „interesu” w tym, aby „kłamać”.
Dzięki wykorzystaniu Internetu jako narzędzia w marketingu szeptanym, możemy skrócić czas dotarcia z informacją do konsumentów. Raz puszczona informacja rozprzestrzenia się dalej, bez naszego udziału i wiedzy.

Marketing Wirusowy

Marketing wirusowy działa w pełni dzięki Internetowi. Polega on na skonstruowaniu takiego komunikatu, który będzie powodował u odbiorców automatyczną, samoistną chęć przekazania go dalej. Działania mogą być przypadkowe, tak jak to jest z przesyłanymi po sieci filmikami, jak i świadomie rozpoczęte, które mają konkretny cel np.: wzmocnienie rozpoznawalności marki.

Buzz marketing

Buzz marketing to odmiana marketingu wirusowego i szeptanego, wykorzystująca pozycje i wiarygodności mediów jako najpopularniejszych nośników przekazu marketingowego. Przekaz, poprzez swoją atrakcyjność, oryginalność, nowatorstwo musi wywrzeć tak mocny wpływ na konsumenta, że postanowi on o tym komuś powiedzieć (efekt plotki).

Informacje kreujące zainteresowanie danym produktem w grupie docelowej, pochodzić muszą ze źródeł trzecich (media, znajomi), nie związanych z producentem.